سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

المنت دستگاه جوجه کشی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

تقریباً همهٔ هستی و یا بخش اعظمی از آن به نحوی محتاج و یا وابسته به گرما میباشد. از گل و گیاه و درختان گرفته تا آبزیان و پستانداران و پرنده ها تقریباً وابستگی بسیاری به حرارت و گرما دارند. اکثر مخلوقات برای بقاء خود و نیز برای تولید مثل و زاد و ولد خود به نور خورشید احتیاج دارند و بخش عظیمی از انرژی مورد نیاز خود را از خورشید میگیرند.

در این بین، پرندگان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای زاد و ولد و بقای نسل خود اقدام به تخم گذاری میکنند و با خوابیدن بر روی تخمها، با گرمای بدن خود برای رشد جنین داخل تخم حیات را رقم میزنند.

با اختراع ماشین جوجه کشی، اولین چیزی که مدنظر آمد گرما و حرارت لازم برای جوجه کشی بود.

همهٔ دستگاههای جوجه کشی اعم از نوع دستی ، نیمه اتوماتیک یا آماتور و یا دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک و حرفه ای، به یک منبع تولید گرما اجتیاج دارند تا بتواند محیط داخلی دستگاه جوجه کشی را گرم نگاه داشته تا جنین داخل تخم بخوبی رشد نماید. استفاده از یک منبع قابل اعتماد برای تولید گرما داخل دستگاه جوجه کشی خیلی مهم و اساسی میباشد.

فروشگاه جوجه تک با توجه به نیاز دستگاههای جوجه کشی مختلف و ظرفیتهای مختلف ماشین جوجه کشی، المنت دستگاه جوجه کشی در توانهای مختلف را جهت عرضه به مشتریان گرانقدر، تهیه نموده و با معرفی ویژگی و ظرفیت گرمایی برای هریک از المنتهای موجود سعی بر آن داشته تا بهترین انتخاب را برای مشتریان و کاربران خود دربر داشته باشد.

المنت میله ای دستگاه جوجه کشی و المنت سیمی دستگاه جوجه کشی که در فروشگاه جوجه تک موجود میباشد یکی از المنتهای با کیفیت مخصوص ماشین جوجه کشی میباشد که توانسته اند با کیفیت و کارایی مقبولی که از خود بروز داده اند, جایگاه خاصی در صنعت جوجه کشی پیدا کنند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()