سبد خرید 0

7 روز ضمانت بازگشت

10 / 10
از 1 کاربر

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

با اینکه تمامی لوازم و قطعات دستگاه جوجه کشی و هم چنین دستگاههای جوجه کشی قبل از ارسال حتماً تست و کالیبره میشوند لذا با و جود این موارد : 

چنانچه کالای  خریداری شده شما، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد چکار باید کرد؟

- اشکال و یا ایراد فنی قطعات و لوازم یدکی دستگاههای جوجه کشی باید حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.

ـ دستگاهای جوجه کشی تا 7 روز کاری پس از تحویل فرصت تعویض و یا عودت دارند.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی قطعات و لوازم یدکی دستگاههای جوجه کشی تا پایان مهلت تست و استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از گارانتی و تعهد عودت تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.

- لطفاً بر روی کالا یا کارتن کالای مرجوعی خود هیچگونه یادداشت برچسب یا علامتی نگذارید

- لازم به ذکر است گارانتی عودت موارد نقص فنی و ظاهری ایجاد شده مانند شکستگی و یا ترک خوردگی و یا از کارافتادگی دستگاه که به دلیل استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد را شامل نمی‏‏‌شود.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا : شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی غیر اصولی، تنظیمات خودسرانه دستگاههای جوجه کشی که تنظیم و کالیبره شده اند و کاربرد غیرمعمول قطعات را شامل می‌شود.

 

- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد چه باید کرد؟

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ما از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

لازم به ذکر است که مشخصات فنی یکسان برای یک محصول با چندین برند مختلف , جزء مغایرت محسوب نمیشود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل تشخیص باشد قابل قبول است، مثل ظرفیت دستگاه جوجه کشی درصورتی که اشتباهاً ارسال شده باشد و یا اندازه فیزیکی برخی کالاها مثل فن کتابی و بلوور  و توان الکتریکی کالاهای برقی مثل المنت 300 و 500 وات و یا بخارسازهای التراسونیک.

 

- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد چگونه اعلام شود.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد هزینه خسارت بر عهده شرکت حمل و نقل یا اداره پست میباشد.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده کالا و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است عودت گردد.

- در صورتی که آسیب‏‌ دیدگی کالا یا دستگاههای جوجه کشی، در موقع تحویل از باربری ویا تیپاکس, قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()