سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

دستگاه جوجه کشی میتواند در سه نوع و تیپ تولید و عرضه گردد :

دستگاه جوجه کشی دستی : این نوع دستگاه همانطور که از نامش پیداست ، بیشتر بخشهای آن به روش دستی کنترل میشود و بیشتر جنبه آموزشی و یا سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و یا حتی بخشی از دروس آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای و دانشکده کشاورزی و علوم دامی میباشد. قسمتهای کنترل رطوبت و چرخش و هوادهی و حتی کنترل دما توسط نیروی انسانی انجام میگیرد و درصد خطای آن میتواند بسیار بالا باشد.

دستگاه جوجه کشی نیمه اتوماتیک یا آماتور : این نوع دستگاه نسبت به نوع و تیپ قبلی که اشاره شد، ارتقاء بزرگ و شگرفی یافته است به نحوی که قسمتهای حیاتی مثل دما توسط ترموستات دیجیتال کنترل میشود و بخش چرخش تخمها نیز توسط مدار فرمان یک تایمر دقیق و منظم کنترل میشود و بخش هوادهی و تأمین اکسیژن توسط فن مجزا و مناسب پوشش داده میشود. تنها بخش رطوبت دستگاه میتواند بصورت دستی باشد به اینصورت که با محاسبه طراح و سازنده، ظرف آب مناسبی در کف دستگاه جوجه کشی قرار میگیرد که رطوبت مورد نیاز دستگاه را در محدوده لازم برای جوجه کشی حفظ مینماید.

دستگاه جوجه کشی تمام اتو ماتیک (حرفه ای) : همان دستگاه جوجه کشی نیمه اتوماتیک میباشد که به صورت کاملتر تولید و عرضه میگردد. تمامی قسمتها اعم از کنترل دما،کنترل رطوبت، کنترل گردش تخمها و سایر موارد به صورت کاملاً اتوماتیک میباشد. در حال حاضر این نوع دستگاه جوجه کشی  کاملترین نوع ماشین جوجه کشی میباشد که خرید این تیپ ماشین جوجه کشی در واقع جنبه اقتصادی دارد چرا که هم میتواند پاسخی برای لذت جوجه کشی و علاقه مندی شخصی با شد و هم اینکه با خرید این نوع دستگاه جوجه کشی میتوان یک کار اقتصادی پرسود نیز ایجاد نمود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()