سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

فن دستگاه جوجه کشی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

فن دستگاه جوجه کشی :

به جرأت میتوان گفت که تنها عضو پُرکار و به عبارتی دائم کار درون دستگاه جوجه کشی، فن دستگاه جوجه کشی میباشد.

قطعه ای حیاتی و چه بسا استرتژیک برای ماشین جوجه کشی همین فن هوا میباشد که با کارکرد صحیح و بی نقص خود باعث یکنواختی گرما و رطوبت تولید شده در سرتاسر ماشین جوجه کشی میشود، تنفس هر جوجه داخل تخم مستلزم حضور اکسیژن و هوای تازه است که تأمین این عنصر حیاتی منحصراً در اختیار فن دستگاه جوجه کشی میباشد.

فن دستگاه جوجه کشی به دلیل ماهیت کاری و دائم کار بودن خود ، دارای انواع و اقسام و اشکال مختلفی میباشد تا بتواند حضوری مطمئن و قابل اعتماد از هوای تازه و اکسیژن مورد نیاز برای تنفس جوجه های داخل تخم را فراهم نماید.

فن دستگاه جوجه کشی اعم از  فن کتابی , فن استوانه ای و یا گرد و چهارگوش ، فن بلوور و فن آکسیال و ... که در فروشگاه جوجه تک موجود میباشد از بهترین برندهای صنعت جوجه کشی میباشد که با دقتی خاص انتخاب  شده تا جوابگوی نیاز دستگاه جوجه کشی به هوای تازه باشد.

فروشگاه جوجه تک با تکیه بر دانش فنی و تخصصی خود و همچنین تحقیقات علمی و میدانی که در رابطه با انتخاب و تأمین بهترنهای صنعت جوجه کشی داشته، توانسته فن دائم کار دستگاه جوجه کشی مناسب برای انواع ماشین جوجه کشی با ظرفیتهای مختلف را تأمین و خدمت کاربران و مشتریان گرانقدر ارائه نماید.

با اطمینان خرید نمائید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()