سبد خرید 0

تضمین اصالت کالا

10 / 10
از 1 کاربر

تضمین اصالت و کیفیت مطلوب کالا

اگر بخواهید دستگاه جوجه کشی, قطعات یدکی و لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی را با اطمینان خرید کنید یقیناً اولین چیزی که به ذهنتان خطور خواهد کرد این خواهد بود که آیا کالای مورد نظر دارای کیفیت ساخت خوبی است و آیا این محصول و کالای ارائه شده دارای گارانتی میباشد؟

بله , این کاملاً درست و بجاست که خریدار بداند چه کالایی و با چه کیفیتی خرید مینماید و از اصالت کالا و کیفیت مطلوب آن اطمینان داشته باشد و این اطمینان حاصل نمیشود مگر در چارچوب تعهد. این تعهد در پروسه فروش, به گارانتی یا همان ضمانت نامه معروف است. ما با اطمینان این موضوع را عنوان مینمائیم : هر آنچه که در فروشگاه اینترنتی جوجه تک به عنوان محصول تولیدی و یا لوازم یدکی و قطعات ساخت دستگاه جوجه کشی عرضه میگردد , همگی دارای بهترین کیفیت میباشند و این اطمینان به شما داده میشود که قطعات و لوازم ارائه شده از بهترین و با اصالت ترین برندها میباشند.

تمامی مواردی چون :

دستگاه جوجه کشی, ماشین جوجه کشی, لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی, لوازم یدکی دستگاه جوجه کشی, موتورگیربکس دستگاه جوجه کشی, فن دستگاه جوجه کشی, ترموستات, رطوبت سنج, رطوبت ساز, بخاساز, المنت, شانه تخم دستگاه جوجه کشی, سبد هچری و .... همگی حسب مورد توسط بازرگانیهای مجاز وارد شده ، و یا چنانچه داخل کشور تولید شده باشند و دارای ضمانت نامه باشند فروشگاه ما نیز این موارد را به مشتریان عزیز ارائه مینماید.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()