سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

دستگاه جوجه کشی نیمه اتوماتیک

دستگاه جوجه کشی نیمه اتوماتیک دیجیتال | دستگاه جوجه کشی آماتور

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

دستگاه جوجه کشی میتواند به سه نوع و تیپ تولید و عرضه گردد :

دستگاه جوجه کشی دستی : این نوع دستگاه همانطور که از نامش پیداست ، بیشتر بخشهای آن به روش دستی کنترل میشود و بیشتر جنبه آموزشی و یا سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و یا حتی بخشی از دروس آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای و دانشکده کشاورزی و علوم دامی میباشد. قسمتهای کنترل رطوبت و چرخش و هوادهی و حتی کنترل دما توسط نیروی انسانی انجام میگیرد و درصد خطای آن میتواند بسیار بالا باشد.

دستگاه جوجه کشی نیمه اتوماتیک یا آماتور : این نوع دستگاه نسبت به نوع و تیپ قبلی که اشاره شد، ارتقاء بزرگ و شگرفی یافته است به نحوی که قسمتهای حیاتی مثل دما توسط ترموستات دیجیتال کنترل میشود و بخش چرخش تخمها نیز توسط مدار فرمان یک تایمر دقیق و منظم کنترل میشود و بخش هوادهی و تأمین اکسیژن توسط فن مجزا و مناسب پوشش داده میشود. تنها بخش رطوبت دستگاه میتواند بصورت دستی باشد به اینصورت که با محاسبه طراح و سازنده، ظرف آب مناسبی در کف دستگاه جوجه کشی قرار میگیرد که رطوبت مورد نیاز دستگاه را در محدوده لازم برای جوجه کشی حفظ مینماید.

دستگاه جوجه کشی تمام اتو ماتیک : همان دستگاه جوجه کشی نیمه اتوماتیک میباشد که به صورت کاملتر تولید و عرضه میگردد. تمامی قسمتها اعم از کنترل دما،کنترل رطوبت، کنترل گردش تخمها و سایر موارد به صورت کاملاً اتوماتیک میباشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()