سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

فن کتابی 12 ولت DC

فن دستگاه جوجه کشی | فن کتابی 12 ولت DC | فن ماشین جوجه کشی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

فن 12 ولت دستگاه جوجه کشی ، فن dc ماشین جوجه کشی

برای بازار پر محصول و پر تنوع صنعت جوجه کشی یقیناً دستگاههای جوجه کشی با برندهای مختلف و ظرفیتهای مختلفی وجود خواهد داشت که طراح و تولید کننده هرکدام از دستگاهها بسته به سلیقه خود و یا نیاز فنی و مهندسی، دستگاه جوجه کشی طراحی شده خود را با قطعات کم مصرف تجهیز مینمایند و متناسب با حجم قرارگیری تخم داخل دستگاه، از ادوات با توانهای مختلف و  ولتاژ مختلف استفاده میکنند.

یکی از رایج ترین قطعات دستگاه جوجه کشی فن کتابی دستگاه جوجه کشی میباشد که بدلیل محبوبیت این نوع فن ، اکثر تولید کنندگان خارجی همچون شرکت معروف R-COM کُره از انواع و اقسام این نوع فن با توانهای مختلف در تولید دستگاههای جوجه کشی خود بهره برده است.

فن 12 ولت DC بدلیل قدرت و حجم هوادهی مناسبی که دارد در اکثر ماشین های جوجه کشی خارجی و تعداد اندکی از محصولات داخلی مورد استفاده قرار گرفته است.

تمامی سعی فروشگاه جوجه تک این بوده که در این بازار وسیع و پر تنوع صنعت جوجه کشی بتواند اطمینان خاطری باشد برای شما کاربر و مشتری عزیزی که بدنبال تامین لوازم یدکی دستگاه جوجه کشی خارجی خود هستید.

اکثر فن های dc پرکاربرد در دستگاههای جوجه کشی را برایتان گردآوری نموده ایم که امیدواریم تا حدودی پاسخگوی نیاز شما بزرگواران باشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()